Popularne posty

środa, 19 stycznia 2011

Wampirki i nowy filmik.

Hejka czadowe pandy!
Iza zaraz do mnie przyjdzie bo narazie jest na obiedzie w chatce swojej babci. Byliśmy sprawdzić co się dzieje na wulkanie. Niestety bez skutecznie. :-( Gdy spojrzeliśmy przez teleskop widzieliśmy tylko galaktykę, dżungle oraz spadające gwiazdy. Oczywiście na zapominając o chmurach! A może ten statek już gdzieś wylądował? Albo się gdzieś rozbił? Lub poprostu od nas odleciał? No albo się gdzieś przeteleportował? Mamy teraz więcej pytań niż odpowiedzi. To straszne! O, właśnie idzie Iza.
Witajcie drogie pandy!
Cześć Iza.
Hejka Andrzej! Co tam słychać?
Właśnie mówiłem pandom o tym co rześmy odkryli.
A ja właśnie przychodzę ze wspaniałom nowinom! Zaraz pokażemy kolejny filmik o Panfu!
Filmik o Panfu? A co to takiego?
Kiedyś już puszczałam taki filmik. Robiłam go razem z pomocom wielu pand. Wtedy miałam jeszcze innom nazwe pandy. Zaraz puszcze wam wszystkim najnowszy nie nakręcony przezemnie.
A skąd się biorą takie filmiki?
Ambitne pandy kręcą je gdy mają za dużo wolnego czasu. Wszystkie filmy wrzucają na Youtube.
No to pokaż nam ten film!
Dobrze, już dobrze no! A oto i on:
Łoł! To jest naprawde niesamowity teledysk! Rzeczywiście robią je ambitne pandy!
Widzisz! A ja chce pokazać ich talent światu! I mam jeszcze jeden news! Już niedługo na Youtube pojawi się film mój, mojego kolegi i mojej koleżanki pod tytułem "Wampirki".
Nieźle! Nakręcasz własne filmy? Ty jesteś niesamowita!
Dziękuje. Ale musimy już kończyć.
Pa! wasza Iza i Andrzej!
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz